Aanmelden Scooter
Klaar om te beginnen? Kies je opleiding, vul je gegevens in en wij nemen binnen 24 uur contact met je op. Geen wachtlijst, direct starten.
Klaar om te starten?
Plan je proefles.
- Reactie binnen 24 uur
- Geen verplichtingen
- In jouw omgeving
enjoyriding
Gebaseerd op 40 recensies
Today I passed my driving test, and I want to thank Rijschool Enjoyriding immensely for all the guidance and support. Even after I didn't pass the first time, my instructor kept motivating me and giving me confidence. Thanks to the clear explanations, patience, and professional guidance, I passed the second time. The lessons were always educational, enjoyable, and focused on my areas for improvement. I am very happy that I chose this driving school and can certainly recommend Enjoyriding to anyone who wants to get their driver's license. Thank you for everything!
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs, en ik wil Rijschool Enjoyriding ontzettend bedanken voor alle begeleiding en steun. Ook nadat ik de eerste keer niet was geslaagd, bleef mijn instructeur mij motiveren en vertrouwen geven. Dankzij de duidelijke uitleg, het geduld en de professionele begeleiding ben ik de tweede keer wel geslaagd. De lessen waren altijd leerzaam, prettig en gericht op mijn verbeterpunten. Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en kan Enjoyriding zeker aanbevelen aan iedereen die zijn rijbewijs wil halen. Bedankt voor alles!”
I can recommend this driving school to everyone. The instructor is very professional and knows how to perfectly tailor the lessons to your needs. In addition, he is very friendly and patient, which creates a very pleasant and relaxed atmosphere in the car. Thanks to the good guidance and tight scheduling, I obtained my driver's license within two months. Thank you so much for the fantastic lessons!
Ik kan deze autorijschool aan iedereen aanbevelen. De instructeur is zeer professioneel en weet de lessen perfect af te stemmen op wat jij nodig hebt. Daarnaast is hij erg sympathiek en geduldig, wat zorgt voor een hele prettige en ontspannen sfeer in de auto. Dankzij de goede begeleiding en de strakke planning heb ik binnen twee maanden mijn rijbewijs behaald. Ontzettend bedankt voor de topfijne lessen!
What an amazing experience at Enjoyriding! Today I passed my motorcycle license, and I couldn't have done it without Dylon. His patience is endless, and he always kept faith in me. Whenever I was insecure, he knew exactly how to give me back my confidence. He kept encouraging me positively to persevere and achieve my goal.
Dylon, thank you so much for all the lessons, the trust, and the motivation. This victory feels a bit like yours too! I recommend Enjoyriding to everyone.
🏍️🎉❤️
Dylon, thank you so much for all the lessons, the trust, and the motivation. This victory feels a bit like yours too! I recommend Enjoyriding to everyone.
🏍️🎉❤️
Top driving school! We were able to schedule the application quickly. We were able to take the lessons and the exam on the same day. Definitely recommended!
This is where you need to get your driver's license!!! Had fun lessons and, of course, educational. Passed my motorcycle test on the first try!! 👌
Hier moet je je Rijbewijs halen!!! Leuke lessen gehad en uiteraard leerzaam. Motorrijbewijs in 1x gehaald!!👌
Passed my BE driving license within 1 day, had a super fun day where everything was explained perfectly!
Binnen 1 dag geslaagd voor BE Rijbewijs, super gezellige dag gehad waar ik alles perfect uitgelegd kreeg!
In 1 keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs! De instructeur is een topper, dank voor de fijne lessen Dylan 😉
Passed my motorcycle license on the first try! The instructor is fantastic, thanks for the great lessons, Dylan 😉
I found it a very nice experience, my instructor made me feel very comfortable, my examiner was also very satisfied.
Ik vond het een erg leuke ervaring, mijn instructeur stelde me erg op mijn gemak, mijn examinator was ook erg tevreden.
Great driving school! Great driving instructors, Dhylon, Cacha, and Ivan, thank you so much! 🫡
Hele fijne rijschool! Hele fijne rijinstructeurs, Dhylon, Cacha, en Ivan hartelijk bedankt 🫡
For a successful driving test, you need to go to Enjoyriding. The driving instructor will never let you down in your journey to obtaining your license. He teaches you self-control, so you can hit the road with peace of mind and confidence. I passed on the first try. 100% pass rate, thanks for helping me get my license. (Hats off, man.)
Voor een geslaagde rijbewijs moet je bij Enjoyriding zijn ,de rijinstructeur laat je nooit in de steek voor het behalen van je rijbewijs ,hij leert je zelfbeheersing van de motor dat je met een gerust hart en zelfverzekerd de weg op kan .ik ben in een keer geslaagd.100% slagen bedankt voor het halen van me rijbewijs. (Petje af gozer)
Fijne rijschool. Duidelijke lesinstructies en een geduldige vriendelijke instructeur. Zeer flexibel in planning waardoor ik ondanks mijn drukke werkschema snel terecht kon voor lessen en examen!
Truly the best driving school in Rotterdam! (:
And I'm not just saying that. It's coming from someone who's come a long way.
I was really afraid of driving, mainly due to fear of failing.
You can tell that Dylon is committed to his students and uses all his expertise to help you pass.
Quality over quantity is a statement here.
I truly learned to drive with him, and today I can proudly say, I passed! 🎉
Thank you, Dylon! 😀
And I'm not just saying that. It's coming from someone who's come a long way.
I was really afraid of driving, mainly due to fear of failing.
You can tell that Dylon is committed to his students and uses all his expertise to help you pass.
Quality over quantity is a statement here.
I truly learned to drive with him, and today I can proudly say, I passed! 🎉
Thank you, Dylon! 😀
Oprecht de beste rijschool van Rotterdam! (:
En dat zeg ik niet zomaar. Het komt van iemand die een lange weg heeft afgelegd.
Ik had namelijk een grote angst om te rijden, vooral door faalangst.
Je merkt aan alles dat Dylon betrokken is bij zijn leerlingen en alles inzet binnen zijn expertise om jou te laten slagen.
Kwaliteit boven kwantiteit is hier een statement.
Bij hem heb ik echt leren rijden, en vandaag kan ik met trots zeggen, geslaagd! 🎉
Dankjewel, Dylon! 😀
En dat zeg ik niet zomaar. Het komt van iemand die een lange weg heeft afgelegd.
Ik had namelijk een grote angst om te rijden, vooral door faalangst.
Je merkt aan alles dat Dylon betrokken is bij zijn leerlingen en alles inzet binnen zijn expertise om jou te laten slagen.
Kwaliteit boven kwantiteit is hier een statement.
Bij hem heb ik echt leren rijden, en vandaag kan ik met trots zeggen, geslaagd! 🎉
Dankjewel, Dylon! 😀
Ik haalde in één keer mijn rijbewijs dankzij de fijne lessen van Dylon. Hij gaf duidelijke uitleg en de lessen waren altijd gezellig en leerzaam. Ik raad Dylon en de rijschool zeker aan!


































